منع ارگانهای دولتی از تیمداری این بار دامن آلومینیوم را گرفت

مصوبه دولت در مورد منع ارگانهای دولتی برای تیمداری در سطح حرفه ای شامل حامل آلومینیوم هرمزگان هم شد.پس از اینکه براساس مصوبه دولت قرار شد ارگان‌های دولتی در سطح حرفه‌ای تیمداری نکنند و تیمهای نفت تهران، تیمهای اصفهانی سپاهان و ذوب آهن، نفت آبادان و فولاد خوزستان با کاهش بودجه روبرو شدند، چند روز پیش هم طی جلسه ای که مدیرعامل باشگاه با اکبر میثاقیان سرمربی تیم و همچنین سرپرست تیم برگزار کرد نامه هیئت مدیرباشگاه را در مورد کاهش هزینه های تیمداری در سال جاری اعلام کرد.

پیش از این هم سایر تیمهای صنعتی و دولتی حاضر در لیگ برتر و لیگ یک از این مصوبه ابراز نگرانی کرده بودند و این کاهش بودجه را در روند حضور خود در لیگ و تیمداری تاثیرگذار عنوان کرده بودند.

باشگاه آلومینیوم یکی از تیمهای موفق فوتبال هرمزگان در فوتبال کشور محسوب می شود که طی سالهای گذشته با کسب نتایج خوب یکی از امیدهای صعود به لیگ برتر بوده است.

کاهش بودجه آلومینیوم هرمزگان می تواند در روند صعودی این تیم تاثیرگذار باشد و یکی از تیمهای خوب و امید اول صعود به لیگ برتر وارد حاشیه های ناخواسته شود و امید است تا مدیران ارشد استان و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس به کمک این تیم بشتابند و با مشخص کردن منابع درآمدی و بودجه ای، این تیم را در رسیدن به لیگ برتر حمایت کنند.

در صورتیکه باشگاه موفق به جذب اسپانسر و منابع مالی پایدار نشود امکان دارد به دلیل هزینه های سنگین تیمداری تا آستانه واگذاری امتیاز خود هم برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد