از اعتبار فوتبال مازندران دفاع می کنیم

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت : برای حضور در رقابت های امسال، ازجوانان با انگیزه ومستعد در ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با بهره مندی از نیروی جوانی تیم ، به نتایج دلخواهی که برای آن برنامه ریزی کرده ایم دست پیدا کنیم .
وی به مشکلات حاشیه های ایجاد شده درتیم نساجی اشاره کرد و بیان داشت : با فراموش کردن تمام اتفاقات هفته های اخیر ، فقط می خواهیم قدرتمندانه لیگ را آغاز کنیم تا با کسب نتایج مناسب ، تلخی رخدادهای به وجود آمده را برای هواداران شیرین کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر به برگزاری اولین دیدار نساجی در ورزشگاه شهدای ساری اشاره کرد و گفت : متاسفانه زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر همچنان در مرحله آماده سازی است که بر اساس وعده داده شده ، در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور می توانیم در قائمشهر از حریف خود میزبانی کنیم .
نیکزاد ادامه داد : دیدار هفته اول نساجی مقابل 'کهر زاکرس لرستان' بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و با کاهش محرومیت 4 جلسه ای تماشاگران قائمشهری به دلیل اتفاقات رخ داده در آخرین بازی فصل گذشته این تیم مقابل آلومینیوم هرمزگان به 1 جلسه ، در دیدارهای آینده ، می توانیم از نعمت حضور تماشاگران قائمشهری استفاده کنیم.
تیم فوتبال نساجی مازندران درهفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای ساری در دیداری که قضاوت آن بر عهده ایرج ساعدی،بهرام نقوی و حسین رحیمی پور است میزبان کهر زاگرس لرستان است.
تیم های فوتبال نساجی قائمشهر ، سایپا شمال قائمشهر و صنعت ساری ، نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشورهستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد