باقری‌نیا: در حداقل زمان لیگ برتری می‌شویم

سرمربی تیم استقلال گروه صنعتی اهواز پیش از رویارویی تیمش برابر پاس همدان در هفته نخست لیگ دسته یک کشور گفت: در حداقل زمان لیگ برتری می‌شویم.

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش ایسنا در خوزستان اظهار کرد: تیم ما اکنون شرایط خوبی دارد و باید در هفته نخست به مصاف تیمی برود که یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های لیگ دسته یک است و مصمم هستند که به لیگ برتر باز گردند.

وی افزود: انگیزه حریف برای صعود به لیگ برتر دلیلی برای بی‌انگیزه بازی کردن ما نیست بلکه بازیکنان ما نیز برای پیروزی در هفته نخست هم‌قسم شده‌اند.

سرمربی تیم استقلال گروه صنعتی اهواز ادامه‌داد: باتوجه به شناختی که از تیم پاس همدان و فراز کمالوند مربی این تیم دارم بازی خوبی را پیش‌بینی می‌کنم و ما برای پیروزی در این بازی تلاش زیادی می‌کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ امروز سی و یکمین روز فعالیت تیم است و باتوجه به زمان کوتاهی که داشتیم سعی کردیم تا آن جایی که امکان داشته بازیکنان خود را از نظر ذهنی و جسمانی آماده کنیم.

باقری‌نیا اظهارکرد: تا دو، سه هفته آینده، تیم با قرار گرفتن در جریان مسابقات بهتر می‌تواند به آمادگی مدنظر برسد.

وی خطاب به هواداران تیمش‌ گفت: هواداران باید بدانند که این تیم تازه تاسیس است و تا به یک تیم خوب تبدیل شود نیاز به زمان دارد. آن‌ها مطمئن باشند با نتایجی که کسب می‌کنیم جواب حمایت‌های‌شان را می‌دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد