نابودکنندگان استقلال در لیگ تیمداری می‌کنند

مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز با بیان اینکه اگر بخواهد برخی واقعیت‌ها را بگوید سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و خیلی‌ها باید از اهواز بروند، گفت: آنهایی که باعث سقوط استقلال اهواز شدند امروز لیگ دسته اول تیمداری می‌کنند.

شهرام شفیع زاده پس از ماه‌ها سکوت، در مورد وضعیت استقلال اهواز ضمن بیان مطلب فوق گفت: بیش از یک سال از این تیم دور بودم ولی از یک ماه پیش با آقای صفرعلی جمال‌پور که آن را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرده بودیم نشست‌هایی گذاشتیم تا تکلیف باشگاه مشخص شود.

عمل نکردن به تعهدات
وی افزود: طبق قرارداد فیمابین ایشان باید 30 درصد قراردادهای فصل گذشته را پرداخت می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. همچنین می‌بایست مبالغ دریافتی‌اش را به هیئت مدیره اعلام می‌کرد ولی دو مورد که یکی مربوط به فروش امیر شرفی به تیم فولاد به مبلغ 70 میلیون تومان و دیگری دریافتی 70 میلیونی از تربیت بدنی استان بود را به اطلاع هیئت مدیره نرسانده است.

بازکردن حساب بدون هماهنگی
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در این خصوص ادامه داد: ایشان بدون هماهنگی حسابی در یکی از بانک‌ها باز کرده و 70 میلیون تومان دریافتی از تربیت بدنی استان را به این حساب واریز کردند که این از لحاظ قانونی تخلف بوده است.

خودم مدیرعامل باشگاه شدم
وی با بیان اینکه پس از اعلام تعلیق فعالیت‌های تیم به ایشان اعلام کردیم برای تعیین تکلیف به باشگاه بیایند، اظهار داشت: از طریق برخی دوستان به ایشان اعلام کردیم نمی‌خواهیم همچنان مدیرعامل بماند و بهتر است استعفا داده و مهر باشگاه را تحویل دهد اما وی تا امروز به عناوین مختلف این کار را انجام نداده است. به علت اینکه تا آغاز لیگ دسته دوم زمانی باقی نمانده و تخلفات ایشان محرز بود رئیس هیئت مدیره باشگاه نامه برکناری‌اش را صادر کرد و خودم دوباره مدیرعامل باشگاه شدم.

دریافت رضایت 18 طلبکار
شفیع زاده در مورد وضعیت طلبکاران این باشگاه تاکید کرد: در سه چهار روز اخیر با طلبکاران وارد مذاکره شدم و رضایت 18 نفر را با پرداخت حدود 500 میلیون پول نقد گرفتم. این در حالی بود که برخلاف شایعات مطرح شده هیچ‌یک از مسئولان استان و افراد دیگر در این خصوص به ما کمکی نکردند و تمام پول‌ها را از جیبمان پرداختیم. ضمن اینکه رقم‌های میلیاردی مطرح شده در مورد بدهی‌های استقلال اهواز اصلا صحت ندارد.

برای شکایت قانونی وکیل گرفتیم
وی با بیان اینکه هدف ما حضور پرقدرت در مسابقات لیگ دسته دوم است، تاکید کرد: با توجه به تخلفات مدیرعامل گذشته وکیل گرفتیم تا از لحاظ حقوقی از ایشان شکایت کنیم و حق باشگاه را باز پس بگیریم.

عوامل سقوط استقلال در اهواز تیمداری می‌‎کنند
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در مورد اتفاقاتی که در مورد این باشگاه در دو سال اخیر افتاده، اظهار داشت: گروهی که آقای جمال‌پور را به ما معرفی کردند، متاسفانه به جای کمک به باشگاه کاری کردند تیم به دسته دوم برود و الان خودشان در دسته اول تیم‌داری می‌کنند. آنها در مقطعی شروع به حاشیه‌سازی کردند و از ما خواستند تیم را به آقای جمال پور تحویل دهیم تا ایشان با تزریق پول شرایط تیم را برای حضور مطلوب در مسابقات فراهم کنند اما این اتفاق نیفتاد و وضعیت تیم بدتر شد.

حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم
وی با بیان اینکه به خاطر استقلال اهواز و بازگشت این تیم به لیگ برتر تصمیم گرفته بار دیگر تمام امور را در دست بگیرد، خاطرنشان کرد: هفته گذشته تا مرز خرید امتیاز یکی از تیم‌های دسته اولی پیش رفتیم و تنها به خاطر اینکه زمان نداشتیم و ممکن بود نتوانیم تیم را خوب ببندیم و یک میلیارد هزینه‌مان به هدر برود از این تصمیم صرفنظر کردیم. حالا می‌خواهیم در لیگ دسته دوم با قدرت ظاهر شویم.

هواداران گول مسببان سقوط استقلال اهواز را نخورند
شفیع زاده با تاکید بر این که با این حرف‌ها می‌خواهد ذهن هواداران را در مورد اتفاقات اخیر باشگاه روشن کند، افزود: متاسفانه در این مدت شایعه‌های بی اساسی مطرح شد و از هواداران می‌خواهم کسانی که باعث سقوط استقلال اهواز شدند و الان در لیگ دسته اول تیم دارند را بشناسند، گول آنها را نخورند زیرا همان افراد مسبب شرایط فعلی استقلال اهواز هستند.

نمی‌توانند نام استقلال اهواز را بدزدند
وی تصریح کرد: خیلی جالب است می‌خواستند اسم تیم ما را بخرند و با نام استقلال اهواز در مسابقات شرکت کنند اما نه تنها این پیشنهاد را قبول نکردیم بلکه با آنها وارد مذاکره هم نشدیم. استقلال اهواز یک تیم است و آن هم تیم ماست و هیچ فرد و هیچ تیم دیگری نمی‌تواند نام آن را بدزدد. هواداران واقعی باشگاه هم قطعاً در لیگ دسته دوم از ما حمایت می‌کنند ولی آنهایی که پولکی بودند به تیم‌های دیگر چسبیدند.

هیچی تیمی حق ندارد با نام استقلال اهواز در لیگ به میدان برود
مدیرعامل استقلال اهواز با تاکید مجدد بر این که استقلال اهواز تنها همین تیم است، اضافه کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نداده و نخواهیم داد تیمی به غیر از تیم ما با نام استقلال اهواز در مسابقات لیگ به میدان برود. متاسفانه آنها قصد دارند از نام تیم ما برای جمع کردن تماشاگر سوء استفاده کنند.

صدور رضایت‌نامه بدون دریافت پول!
وی با بیان اینکه خدا را شکر استقلال اهواز رفع تعلیق شد، ادامه داد: آقای جمال‌پور وقتی متوجه شد محمد مظاهری دروازه‌بان تیم ما مورد توجه تیم فولادخوزستان قرار گرفته، در حالیکه با ما قرارداد داشت، ناگهان وقتی متوجه برکناری‌اش شد، رضایت‌نامه‌ این بازیکن را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای صادر کردند اما خدا را شکر مسئولان هیئت فوتبال استان خوزستان که در این مدت کمک زیادی به ما کردند، از این موضوع خبر داشتند که ایشان دیگر سمتی ندارد به همین دلیل رضایت نامه صادر شده از سوی او را قبول نکردند.

دوست نداشتند تیم به لیگ برتر بازگردد
شفیع زاده همچنین تاکید کرد: فصل گذشته تیم تا پایان نیم فصل نخست در رده دوم جدول قرار داشت آنهم با یک بازی کمتر، ولی متاسفانه آنهایی که دوست نداشتند تیم به لیگ برتر بازگردد، علیه تیم حاشیه‌سازی کردند و بحث مسائل مالی را مطرح کردند. بحث مالی از خود تیم شروع شد و در نهایت همین افراد نام آقای جمال‌پور را مطرح کردند و گفتند ایشان می‌آید و در ابتدا 30 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را بصورت نقد پرداخت می‌کند.

سقوط از لیگ برتر به دسته دوم
وی در این خصوص خاطرنشان کرد: متاسفانه در آن مقطع شرایط مالی ما خوب نبود، به همین دلیل مجبور شدیم تیم را به آقای جمال‌پور بدهیم زیرا گفتیم شاید این بهترین کار باشد و این آقا بیاید با پرداخت 30 درصد قرارداد شرایط تیم را بهتر کند اما این اتفاق رخ نداد و حتی تیم نه تنها لیگ برتری نشد بلکه به دسته دوم سقوط کرد. تا امروز هم بارها به آقای جمال‌پور گفته‌ایم اگر پولی داده‌اید مستندات آن را به ما ارائه کنید ولی هیچ چیزی از سوی ایشان به ما داده نشده است.

واقعیت‌ها را بگویم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود 
مدیرعامل استقلال اهواز با بیان این که کارون یعقوبی دبیر هیئت فوتبال استان خوزستان گزینه اصلی مدیرعاملی این باشگاه است، در پایان گفت: یک سری واقعیت‌ها هست اما سعی کردم آرام باشم و اعصابم را کنترل کنم. اگر بخشی از این واقعیت‌ها را بگویم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و خیلی‌ها باید حتی از شهر اهواز بروند، کسانی که باعث و بانی ناکامی‌های تیم فوتبال ما در سالهای اخیر شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد