قابل توجه هیات فوتبال ارومیه: داماش دورود وجود خارجی ندارد!

به نقل از وبلاگ گهر درود:

هیات فوتبال یک استان دیگر اعلام کرده قصد دارد امتیاز تیم داماش لرستان را خریداری و این تیم را به استان خود ببرد! اما ظاهرا ناشران این خبر هنوز نمی دانند چنین باشگاهی دیگر وجود خارجی ندارد بلکه آنچه هست باشگاه فوتبال «گهر دورود» است که اتفاقا سخت در حال بومی سازی بازیکنان و کادر فنی و.. تیم است و مشخص نیست چرا اینقدر بستر برای شایعه سازی درباره این باشگاه مناسب است. معلوم نیست چرا استان هایی که تمیهایشان سقوط کرده اند و یا نماینده ای در فوتبال کشور ندارند دیواری کوتاه تر از لرستان نمی یابند؟


سایت گل نیز چندی پیش خبر از انتقال داماش دورود به اهواز داده بود که بعدا مشخص شد اولا نامی از داماش دورود در میان نبوده بلکه سخن بر سر داماش تهران بوده است در ثانی اصلا توافقی مبنی بر انتقال تیم داماش تهران هم صورت نگرفته بلکه فقط شایعه سازی بوده است!

گرچه هواداران باشگاه گهر دورود (داماش لرستان سابق) نگرانی بابت از دست دادن این تیم و انتقال آن به استانی دیگر را بیهوده می دانند  با اینحال نباید سکوت کرد چرا که نفس سخن گفتن با چنین لحنی درباره تیمی که صاحب دارد و هزاران لرستانی هوادار آن دوستش دارند نوعی توهین به همه ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد